Aktualności

18 Sty

PTD Partnerem kampanii edukacyjnej Atopowi Bohaterowie

Inauguracja kampanii edukacyjnej Atopowi Bohaterowie

 

W dniu 18 listopada 2015 r. wystartowała kampania Atopowi Bohaterowie, której celem jest zwrócenie uwagi na psychosomatyczny aspekt atopowego zapalenia skóry u dzieci oraz stworzenie wraz z dziećmi i ich rodzicami bajki terapeutycznej. PTD jest Partnerem kampanii.

 

Gościem specjalnym była mama 8-letniego chłopca chorującego na AZS. Ekspert kampanii, dr Lidia Ruszkowska, specjalista pediatra dermatolog, członek zarządu oddziału warszawskiego PTD poruszyła temat fizjologicznych i psychologicznych konsekwencji AZS.Marta Żysko – Pałuba, psycholog opowiedziała owpływie bajek terapeutycznych na budowanie poczucia własnej wartości u dzieci.

 

Informacje o akcji są dostępne na www.atopowibohaterowie.pl

 

Organizatorem kampanii jest marka Emolium, producent  kompletnych emolientów, stworzonych z myślą o pielęgnacji i ochronie skóry wrażliwej, suchej, skłonnej do podrażnień, alergii lub zmian atopowych.

 

Inauguracja kampanii edukacyjnej Atopowi Bohaterowie

 

W dniu 18 listopada 2015 r. wystartowała kampania Atopowi Bohaterowie, której celem jest zwrócenie uwagi na psychosomatyczny aspekt atopowego zapalenia skóry u dzieci oraz stworzenie wraz z dziećmi i ich rodzicami bajki terapeutycznej. PTD jest Partnerem kampanii.

 

Gościem specjalnym była mama 8-letniego chłopca chorującego na AZS. Ekspert kampanii, dr Lidia Ruszkowska, specjalista pediatra dermatolog, członek zarządu oddziału warszawskiego PTD poruszyła temat fizjologicznych i psychologicznych konsekwencji AZS.Marta Żysko – Pałuba, psycholog opowiedziała owpływie bajek terapeutycznych na budowanie poczucia własnej wartości u dzieci.

 

Informacje o akcji są dostępne na www.atopowibohaterowie.pl

 

Organizatorem kampanii jest marka Emolium, producent  kompletnych emolientów, stworzonych z myślą o pielęgnacji i ochronie skóry wrażliwej, suchej, skłonnej do podrażnień, alergii lub zmian atopowych.